Service & Support

Uw volledige IT-omgeving op afstand beheerd

Beheer op afstand

SL2A-ICT beheert uw volledige IT omgeving op afstand. Zowel het beheer als de monitoring van uw systemen word op afstand door ons uitgevoerd. Uw Infrastructuur wordt 24/7 door onze agents in de gaten gehouden, zodat uw netwerk altijd voorzien is van de laatste updates en beste beveiliging.

Voordelen van Remote Beheer:

  • Proactief beheer.
  • Systemen altijd beschikbaar.
  • Advies op maat.
  • Snelle reactietijd bij incidenten.
  • Helpdesk om u te helpen bij vragen.
  • Mocht het niet mogelijk zijn een incident remote op te lossen, bezoeken wij kosteloos de locatie.
  • Software-updates & Patchmanagement.
  • Systeemcontroles. Proactief.
  • Beveiliging.

Hardware services

SL2A-ICT levert onafhankelijk onderhoud op alle nieuwe en bestaande A-merk hardware. Dit doen wij door middel van SLA overeenkomsten. Onze SLA overeenkomsten kunnen in alle vormen afgesloten worden met variabele looptijden en servicelevels.

Uiteraard zijn deze service level agreements te alle tijde om te zetten naar een hoger of lager servicelevel en heeft u als klant de vrijheid tussentijds apparatuur te wijzigen, geheel afgestemd op de behoefte van u als klant.

Via onze servicedesk kunt u op ieder gewenst tijdstip een storing aanmelden (24x7). Die door deskundige engineers binnen het afgesproken servicelevel opgelost worden. SL2A-ICT levert deze SLA overeenkomsten op de volgende apparatuur:

  • Servers & Storage
  • Netwerk & Switches
  • Desktops & Notebooks en Tablets
  • Printers & Scanners

Onderhoud

Firmware out of date? Andere issues? Uiteraard kunt u ook zonder overeenkomsten terecht bij SL2A-ICT. Voor alle vormen van onderhoud aan uw netwerkapparatuur kunnen wij u van dienst zijn. Onze specialisten staan voor u klaar om ad-hoc onderhoud uit te voeren zodat u verzekerd bent van een up to date infrastructuur.

Ondersteuning

Tijdelijke capaciteit nodig? Op zoek naar een specialist, of ondersteuning bij moeilijke vraagstukken? Ook hier kan SLA-ICT u van dienst zijn. Door een groot netwerk aan specialisten te hebben opgebouwd kan SL2A-ICT u ondersteunen bij het invullen van bijvoorbeeld migratietrajecten, of nieuwe hardware configuraties. Wilt u meer informatie over onze service en support diensten? Neem dan vrijblijvend contact op met onze verkoopafdeling, wij vertellen u graag welke mogelijkheden er zijn voor uw omgeving.

Bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?
Bel ons: +31(0) 10 7171772
of
Wilt u liever teruggebeld worden?